Ahir es va celebrar “Una vesprada en l’òpera”, una nova cita dins del cicle de Xarrades de Divulgació Musical que organitza la Regidoria de Cultura, amb una gran acollida per part del públic assistent.
Un recorregut didàctic pel món de l’òpera
Durant la sessió, el ponent Juanvi Gil va oferir un complet passeig pel gènere operístic, explicant d’una manera clara i amena les seues principals característiques, l’evolució històrica de l’òpera i les claus per a acostar-se i gaudir d’este univers musical. La xarrada va estar acompanyada de nombrosos exemples sonors que van enriquir l’experiència i van fer-la encara més atractiva.
Cultura musical a l’abast de tots els públics
Esta activitat torna a posar en valor la importància de la divulgació cultural com a eina per a acostar la música clàssica a la ciutadania. Des de la Regidoria de Cultura es continua apostant per propostes formatives i participatives que fomenten l’interés per la música i el coneixement artístic.
Des de l’organització s’ha volgut agrair a Juanvi Gil la seua capacitat per transmetre la passió per la música d’una manera didàctica, propera i entretinguda, convertint la xarrada en una experiència enriquidora per a totes les persones assistents.











